2014. október 29., szerda

...:::13 .rész:::...

Helló! Tudom, hogy régen hoztam részt és bocsi, de nem nagyon volt ihlet.


AJÁNLANÁM A RÉSZHEZ:












James David Maslow szemszöge, Február 26:

Egész jól összehaverkodtuk Josh-sal és még nem vitte el sehová Becca-t randizni, pedig övé az első randi. Már nem is nagyon foglalkozunk ezzel a válasszon Becca dologgal.
-Jamie és Joshy, kész a vacsi.-nyávogott az ajtó előtt Kendall. Igen, most ezzel szívatnak... nagyon össze vagyunk ragadva és már Jash az összevont nevünk is. Mindenki csak nevet rajta, még én is. Régebben nem röhögtem volna, hanem idegesített volna, de Josh miatt sok minden megváltozott. A szobánk is nagyon tiszta és rendezett, na meg helyettem is ő főz, de vele sokkal jobban járunk.-Jösztök Jash?
-Bocsi, de épp valaminek a közepénél tartunk!-kiabáltam ki, mire Josh félreérthető hangokat hallatott. Gyorsan Josh felé másztam és magunkra raktam a takarót, ő meg vette a célzást és még hangosabban hallatta a hangokat. A kezét nekinyomtam az ágynak és ekkor benyitottak a srácok. Én csak egy kaján vigyort küldtem feléjük, mire Josh elpirult és a srácok szája nyitva maradt.-Mondtam, hogy a közepén tartunk, nem?
-James mit tettél szegénnyel?!-kiabált rám Logan.
-Én aztán semmi rosszat.-jelentettem ki, majd úgy csináltam, mintha felvenném a melegítőalsóm. ekkor Josh maga köré csavarta a takarót és elkezdett volna a fürdőbe robogni, de elkapta Carlos. Ekkor  én lassan odasétáltam és csípőjénél fogva magamhoz rántottam, majd aprót ütöttem a fenekén.
-Skacok, most már igazán mehetnénk enni.-jelentette ki Josh, majd kiakart szabadulni a szorításomból, de nem hagytam neki.
-Ki adott arra engedélyt, hogy kimenj?-kérdeztem, mire Josh a fülemhez hajolt és elkezdett suttogni.
-Nézd már meg, hogy milyen fejet  vágnak.-súgta a fülembe, mire én elmosolyodtam.
-Oké, de csak ha betartod, amit ígértél.-jelentettem ki, mire aprót bólintott és elindultunk kifelé, de a fiúk engem visszarántottak és becsapták az ajtót. Én egy darabig az ajtót vizsgáltam, majd a fölém magasodó srácokra pillantottam.
-James, ezt most magyarázd el!-emelte meg a hangját egy kicsit Kendall.
-Addig Jash-oztatok, hogy kipróbáltam és tetszik, főleg...-hagytam befejezetlenül a mondatot, ugyanis az lenne a vége, hogy: "...,hogy szívathatlak titeket vele.".
-Akkor ez most igaz?-kérdezte meglepődve Logan.
-Igen. Azért nem vittük Becca-t randira se.-rántottam vállat, majd mosoly kíséretében távozni készültem, de eszembe jutott még egy mondat.-A lányoknak ne mondjátok el, hisz utálnának engem, azért, hogy ezt teszem Josh-sal annak ellenére, hogy neki...-akartam befejezni a mondatot, de Josh nyitott be nagy mosollyal az arcán.
-Jönnétek? A lányok már nagyon éhesek.-nyújtott nekem kezet, amit elfogadtam, majd átkaroltuk egymás vállát és elindultunk lefelé a srácokkal együtt. A vacsora közben a srácok engem és Josh-t vizsgálták, majd mikor felmentünk Josh-sal és az ágyra vetődtünk. Mivel a fekvésbe már belefáradtunk fogtuk magunkat és beültünk úgy, hogy Josh a két lábam között ült és a hátát a mellkasomnak támasztotta, így videó játékoztunk, de ez abba torkollott, hogy elkezdtünk verekedni és megint érdekes hangokat adtunk ki, ez már valahogy a szokásunkká vált. Hirtelen Josh leesett az ágyról és én is utána vetődtem.
-Szóval a földön szeretnéd ma csinálni?-kérdeztem nevetve.
-Ne bánts nagyon, mert nem akarom hogy fájjon!-mondta Josh, mire én megtámaszkodtam felette.
-De tudom, hogy azt szereted amikor kemény vagyok!-jelentettem ki és elkezdtem csajbunyós mozdulttal verekedni, de Joshnak sem kellett több, csak neki érzékenyebb a bőre, így neki fáj hamarabb amikor ezt csináljuk. Nem telt bele 5 percbe és már láttam az arcán, hogy fáj neki.-Nagyon fáj? Abbahagyjam?
-Fáj, de kibírom.-jelentette ki Josh, mire magunkra rántotta a takarót, ahogy próbált kimászni alólam és a mozdulat sikeressége miatt ő lett felül, de nem hagytam magam, így bemásztam a két lába közé és hanyatt döntöttem, de a takaró nem esett le rólunk. Ekkor a srácok rontottak be és Josh szenvedő arcával találták magukat szemben, mivel csipkedtem a takaró alatt.
-James!-kiabált Kendall.-Mit művelsz?
-Csak az ígéretét váltom be...-mondtam mosolyogva, majd elkezdtem a csípőm mozgatni és nagyobbat csíptem Josh-ba, így szisszent egy nagyot és még szenvedőbb arcot vágott.
-Hogy teheted ezt szegény kölyökkel?!-akadt ki Carlos, mire még nagyobb csípőmozdulatokat tetettem és Josh pedig sírni kezdett.
-Ezt a részt szeretem a legjobban... hát nem édes?-pillantottam fel a srácokra.
-Miért szereted azt, ha sír?!-kiabált rám Logan, mire Josh úgy csinált, mintha csókot követelne és én eleget is tettem neki, egy szájra puszi még belefér, majd megtöröltem az arcát.
-Pont ezért!-néztem fel rájuk.-De, ha nem akarjátok, hogy jobban fájjon neki akkor most menjetek ki, mert így feszült és az egész testét megfeszíti, szóval...-mutattam az ajtó felé, mire ők távoztak. Ezek után kb. fél óra múlva kimentem és Josh-sal megbeszéltük, hogy ő levetkőzve ott alszik, majd az ágyon és így is tett. Amikor kimentem a fiúk rögtön rám támadtak.
-Hogy van Josh?-kérdezte Carlos, mire elmosolyodtam.
-Gyertek velem!-mondtam, majd visszamentünk a szobámba, ahol megpillantották Josh-t az ágyon megizzadva és sírt.
-James, hogy tehetted ezt vele?!-akadt ki Kendall.
-Hé, ez most a ti hibátok!-vontam meg a vállam.-Miattatok nem tudott lazítani és ezért fáj most neki megint. Mikor tanulod meg Josh, hogy lazítanod kell?
-Bocsánat, sajnálom.-szipogta Josh.
-Semmi gond, majd holnap...-mosolyogtam Josh-ra, mire ő még jobban összegömbölyödött és zokogott.-Na akkor menjünk!-kezdtem el kifelé tolni a srácokat. Amikor kiértünk az összes fiú felém fordult.-Mi az?
-Miért ő kért bocsánatot?!-kérdezte Logan.
-Neked kellett volna!-kiabált Carlos.
-Miért is?-néztem rájuk.-Inkább ne szóljatok a kapcsolatunkba. Holnap reggelre jól lesz! Az első után is ilyen volt.
-James, hogy tehetsz ilyet vele?!-akadt ki Kendall.
-Fogtok még Jash-nak híni minket ezek után?-kérdeztem.
-Nem!-vágták rá a srácok rögtön, mire Josh kijött nevetve és én is röhögni kezdtem. Ők csak kikerekedett szemekkel néztek minket és egy szót sem tudtak szólni.
-Hogy vehettétek ezt be?!-nevettünk tovább és már fetrengtünk a földön, ekkor a fiúk is nevetni kezdtek, szerintem ezt jó ideig emlegetni fogják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése