2013. december 30., hétfő

...:::9. rész:::...

Helló mindenki! Tudom, hogy rég volt új rész így gondoltam kirakok egyet. Egyébként azért írok néha csak hétvégén, mert lefoglal a gimi és még kolis is vagyok... na de mindegy nem akarok senkit tovább untatni a bevezetéssel.

Puszii, Becca (Jó olvasást!)


AJÁNLANÁM A RÉSZHEZ













Joshua Alex Wish szemszöge, December 26:


Az ajándékbontás után Becca mosolyogva nézett engem. Kicsit idegesítő volt, de hát ez van... amúgy annyira nem idegesített, hogy szóljak is érte. Leültünk reggelizni, persze a reggelit én készítettem, na meg Becca is segített. Anyu mosolyogva nézett minket ahogy ott ülünk egymás mellett mire egyszer azt vettem észre, hogy Becca simogatja a kezem, de nem foglalkoztam a dologgal. A reggeli után felmentünk a szobámba...
-Josh... - nézett rám Becca. -
-Igen? - érdeklődtem. -
-Ma nem lesznek este otthon a srácok... átjössz? - kérdezte Becca szemöldök húzogatással. - Ja és úgy öltözz, hogy buli lesz.
-Oké. - mondtam mosolyogva, majd felöltöztünk és hazavittem Beccát. Az ajtóig kísértem őt ahogy illik. Az ajtóban Becca megcsókolt, én persze visszacsókoltam. Az persze meglepett amikor berángatott a házba, majd az ingemet kezdte gombolni. - Állj Becca!
-Mi van? - kérdezte Becca. -
-Ne csináld ezt... - mondtam. -
-Te nem akarod? - kérdezte Becca. -
-De akarom csak még ráérünk ezzel. - mondtam. -
-Értem. - mondta Becca elkeseredetten. -
-Becca azért még szeretlek. - mondtam, majd megcsókoltam őt. - Most jobb lesz, ha megyek.
-Várj! - kiabált utánam Becca. - Segítened kell a buli megszervezésével.
-Oké. - mondtam, majd fogtam a motorom és bevittem a garázsba. A motor elhelyezése után visszamentem a házba. -
-Menjünk el rágcsáért! - mondta Becca. - Na meg kóláért.
-Rendben. - mondtam, majd beültünk a kocsiba és elmentünk egy boltba. A boltban egy mosolygó és idős kiszolgáló volt. -
-Nem ti vagytok Josh és Becca? - kérdezte mosolyogva az idős hölgy. -
-De igen mi vagyunk. - mondta Becca mosolyogva. - Mondja... van 150 db Chips, 75 db Sósperec, és 225 db 2 literes Kóla.
-Hát persze, hogy van kedveském. - mondta mosolyogva a hölgy. - Csak elkérném a szállításhoz a helyes barátodat. 
-Hát ez természetes. - mondtam, majd segítettem kivinni a dolgokat és kifizettem őket. - 
-Viszlát! - köszöntünk egyszerre Beccával, majd visszamentünk a házhoz. Raktunk fel füzéreket és a rágcsákat kiöntöttük tálakba és raktunk ki papírpoharakat. Ameddigre végeztünk este lett és jöttek a vendégek. Kb. 250-en voltunk Becca mindenkinek bemutatott. Többek között megismertem: Miranda Cosgrovet, Nathan Kresst, Jennette McCurdyt, Ariana Gradet, Beau Brookst, Luke Brookst, Jai Brookst, Avan Jogiat, Elizabeth Gilliest, Victoria Justicet. Ariana, Elizabeth és Victoria sokat voltak velem... a Brooks testvérek pedig Beccával voltak, de nem nagyon érdekelt, mert egy kis piát csempésztek be a csajok. 



Rebecca Isabella Scott, December 27:


Josh mellettem ébredt és ijedten nézett rám. Tudom, hogy este piált és nem emlékszik semmire. A pia hatása alatt nem állt ellen nekem szóval... gondolhatjátok. 
-Ugye nem? - kérdezte ijedten Josh. -
-De igen. - mondtam majd megcsókoltam. -
-Ha ezt a fiúk megtudják engem kinyírnak! - mondta Josh majd kipattant az ágyból és felöltözött. -
-Most hová mész? - érdeklődtem. -
-Takarítani. - mondta Josh, majd kiment a szobából én is felöltöztem és kimentem én is. Takarítás közben zenét hallgattunk és még el is kellett mosogatnunk. Josh nagyon ideges volt... úgy volt, hogy a fiúk 10-re jönnek haza és még 9.59-kor porszívózott. Pont kész lett és kivitte a motort a ház elé. Elég profi pasim van... ilyen gyorsan még nem lett kitakarítva az egész ház... és elmosogattunk na meg beágyaztunk. Ja és ki ne hagyjam hazaküldtük az ott maradt embereket. Komolyan, ha nem lesznek itt a srácok többször is rendezek bulit... de csak ha Josh is segít. A srácok csak néztek, hogy milyen tisztaság van. Én a konyhában készítettem reggelit Joshsal amikor bejöttek a házba. Logan rögtön megölelt az én kezemből meg kiesett a tojás, de Josh elkapta azt. -
-Na és nem unatkoztál egyedül? - kérdezte Logan. -
-Nem. - mondtam, majd Joshra néztem a szemem sarkából. -
-Na de én megyek. - mondta Josh. -
-Kikísérlek. - mondtam mosolyogva, amikor kiléptünk az ajtón elköszöntünk, majd megcsókoltam őt. Ő gyengéden végigsimította a hátam, felült a motorjára és elhajtott. Amikor hátranéztem ezt láttam:
-Együtt jártok? - kérdezte James. -
-Igen. - mondtam. - Logan gyere beszélnünk kell.
-Jó. - mondta Logan, majd felmentünk az emeletre. - Na mit szeretnél?
-Lefeküdtünk Joshsal. - mondtam. -
-Hogy mit csináltál?!?! - kiabált rám Logan. - Én kinyírom Josht!
-Ne, ne, ne! - mondtam. - Az én ötletem volt... ő visszautasított, de leitattam és úgy belement a dologba.
-Most csalódtam benned! - mondta Logan, majd kiviharzott a szobából. -



Joshua Alex Wish szemszöge:


Anyunak elmondtam, hogy mi is történt és ő megölelt engem. Nem értettem, hogy miért is, de mindegy. Egyszer csörgött a telefonom... Becca volt az. 
-Mi az? - vettem fel szinte azonnal a telefont. - Van valami baj?
-Nem... nyugi. - mondta Becca. - Csak el kéne vinnie valakinek orvoshoz és nem akarom, hogy a fiúk megtudják.
-Rendben... azonnal indulok. - mondtam, majd kinyomtam a telefont. Amikor odaértem Logan várt az ajtóban. -
-Tényleg visszautasítottad? - kérdezte Logan. - 
-Igen. - mondtam. -
-Hát akkor gyere beljebb. - mondta Logan, majd átkarolt és bementünk a házba. A házban a fiúk vártak minket. - Igen.
-Tudtam! - kiabált Kendall, majd megölelt. - Büszke vagyok rád!
-De Becca hol van? - érdeklődtem. - Hívott, hogy jöjjek...
-Az emeleten. - mondta James, majd hallottunk egy nagy puffanást. Én nagyon gyorsan rohantam föl az emeletre és megláttam, hogy Becca a földön fekszik. -
-Fiúk gyorsan hívjatok egy mentőt! - ordibáltam, pedig mellettem álltak. A mentő megérkezett és elvitték Beccát én pedig motorral követtem őt. A kórházban vártuk az eredményekre és egyszer jött egy nővér.
-Rebecca egy Josh nevű fiút hívat. - mondta a nővérke. -
-Ő Josh. - mutattak rám a fiúk. -
-Gyere. - mondta a nővérke és megfogta a kezem. Bevezetett Beccához aki rám nézett és mosolyogni kezdett. -
-Mi történt? - kérdezte Becca. -
-Az emeleten voltál és egyszer összeestél. - mondtam a könnyeimmel küszködve. - A laboreredmények még nem érkeztek meg. 
-Értem. - mondta Becca. - Örökké szeretni foglak...
-Én is örökké szeretni foglak! - mondtam, majd megcsókoltam. -



Logan Phillip Henderson szemszöge:


Megjöttek az eredmények... Becca rákos... és terhes... Josh még nem tud róla és nem akarom én elmondani neki. Szerintem szólok a nővérnek... itt is van a nővérke.
-Elnézést! Szólna az unokatestvéremnek és a barátjának, hogy mik az eredmények? - érdeklődtem. -
-Persze... - mondta a nővérke, majd bement Beccáékhoz. Csak a reakciójukat néztük. Josh sírni kezdett... nem láttam még így egy 16 éves fiút síni. Becca is sírt és egyszer csak Josh felállt és kiviharzott. Én utána mentem és láttam, hogy a falba üti az öklét. Odamentem hozzá és lenyugtattam, mire ő ismét sírni kezdett. -
-Nézd a jó oldalát! Lesz egy gyereked. - mondtam. -
-Engem nem érdekel, hogy lesz egy gyerekem, ha Becca meghal. Ha lehetne odaadnám az életem csak hogy élhessen... - mondta Josh. - vissza kell mennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése