2014. január 11., szombat

...:::10. rész:::...

Helló emberek! Most nem húznám az időt csak bocsánatot szerettem volna kérni, mert már rég volt új rész. 

Puszii Becca.(Jó olvasást!)


AJÁNLANÁM A RÉSZHEZ:















Joshua Alex Wish, Január 11:


Nem mozdulok Becca mellől egy pillanatra sem. A nővérek már nekem is hoznak kaját amikor Beccának. A fiúk sokszor bejönnek, de setére sosem... December 26 óta összesen 16 órát aludtam. Becca már hazaakar küldeni, de én nem megyek... itt maradok a szerelmemmel. 
-Josh... - szólt Anne. - 
-Igen? - pattantam fel. - Van valami probléma?
-Nincs csak azt szerettem volna közölni, hogy a te véred pont jó Beccához. - mosolygott Anne. - 
-Szóval meggyógyul! - öleltem meg Annet. - 
-Josh... komolyan ilyen kitartó pasit még nem láttam egy beteg mellett sem, pedig már régóta itt dolgozom. - mondta mosolyogva Anne, majd visszamentem Beccához. Írtam SMS-t Logannek azt írta, hogy hamarosan itt lesz. Amikor beértek a fiúkkal én elmentem vért adni. Anne vette tőlem a vért... fél litert vettek tőlem. A véradásom után visszamentem Beccához. Logan mosolyogva nézte ahogy alszik... majd rám mosolygott. -
-Köszönöm, hogy megteszed ezt érte. - mondta Logan. -
-Ugyan, ez csak természetes. - mondtam. -
-Nem, nem az. - mondta Logan. - Nem mindenki tenné ezt meg Beccáért. Nem hittem, hogy igazán szereted, azt hittem, hogy csak kihasználod, de szerencsére tévedtem. Most pedig menj haza és zuhanyozz le. öltözz át, moss fogat és ha szeretnél visszajöhetsz. 
-Oké. - mondtam. Úgy tettem ahogy Logan javasolt és amikor visszatértem a kórházba meg volt szállva az egész újságírókkal. Mikor beléptem lerohantak engem. De ekkor jött Logan és kirángatott közülük. -
-Bocsi a felfordulásért... észrevették a kocsim. - mondta Logan a fejét vakarva. -
-Nem para. - mondtam. - Becca még alszik?
-Igen. - mondta James. -
-Na bemegyek hozzá. - mondtam és azzal otthagytam a fiúkat. Becca még mindig aludt. Én ismét csak ültem mellette és vártam, hogy felébredjen. Ekkor Anne jött be. -
-Áhh... már hiányoltalak. - mondta mosolyogva Anne. -
-Köszi. - mondtam. - 
-Hozzak neked egy kávét? - érdeklődött Anne. -
-Ha nem fáradság... - mosolyogtam rá, majd kiment Anne a szobából. Kb. 5 perc múlva visszatért egy kávéval. -
-Tessék Josh. - mosolygott rám Anne. -
-Köszi. - mondtam mosolyogva. -
-Nincs mit. - mondta Anne. -
-Na és mikor lesz műtét? - érdeklődtem. -
-Holnap délután 2-kor. - mondta Anne. -
-Oké akkor ma este megpróbálok aludni. - mondtam. -
-Az rád is fér. - mosolygott Anne, majd kiment. Délután felébredt Becca. Együtt néztük a Nickelodeon-t. A V, mint Viktória és az iCarly ment egész délután, majd 7-kor ismét elaludt és én is másnap délután 1 óra 55-kor Anne keltett, hogy a műtét következik. Mielőtt bevitték a műtőbe Beccát odahívott magához. -
-Szeretlek! - mondta Becca. -
-Én is szeretlek, bármi is történik majd. - mondtam. Aztán bevitték őt a műtőbe... a műtét hosszú volt... azt mondják az orvosok, hogy minden rendben ment, csak még nem ébredt fel Becca az altatásból. Én csak ültem mellette és vártam, hogy felébredjen. Kb. 8-kor ébredt fel. -
-Josh? - nézett rám Becca. -
-Igen? - mosolyogtam a szerelmemre. -
-Mondd miért szeretsz engem? - pislogott rám Becca. -
-Nem tudom, csak szeretlek. - mondtam. -
-Mondj egy jó okot amiért szeretsz. - mondta Becca. -
-Mert úgy vagy tökéletes ahogy vagy. - mondtam. -
-Szeretlek! - mondta, majd megpuszilta az arcom. Ekkor egy vakut láttam és egy pasit aki elszaladt. - 
-Mindjárt jövök. - mondtam, majd a pasi után szaladtam. - Héé, te ott!
-Hmm? - fordult hátra a paparazzi. -
-Mutasd csak a géped! - mondtam, majd elkezdtem felé közeledni... a szemébe néztem, majd kivettem a kezéből a gépet... a fotót kitöröltem és visszakapta a gépet. -Pááá!
-Josh... - szólt valaki hátulról. -
-Igen? - érdeklődtem, majd megfordultam... Logan állt ott. -
-Becca keres. - mondta Logan. Én meg rögtön szaladtam. -



Logan Phillip Henderson szemszöge, Január 12:


A lesifotós csak nézett rám és pislogott, majd megfordult, és ismét rám nézett. Kicsit kerge lehetett.
-Bocs, de te ismered ezt a srácot? - érdeklődött a lesifotós. -
-Hát, hogy ne ismerném. -mondtam, majd visszamentem Beccáékhoz. Amikor beértem a szobába Josh éppen megölelte Beccát, majd sírva elrohant. -
-Ez mi volt? - kérdeztem Beccát. -
-Szakítottam vele. - mondta Becca. -
-Hogy mit csináltál? - érdeklődtem. -
-Szakítottam vele. - ismételte meg magát Becca. -
-De miért? - érdeklődtem. -
-Mert nem akarom, hogy állandóan aggódjon értem és nem akarom összetörni egyszer a szívét. - mondta Becca. -
-Miért törnéd össze a szívét? - érdeklődtem. -
-Ott volt Frenk, Daniel, Kevin és ott volt James is. - mondta Becca. - Nem akarom őt is bántani. 
-Honnan tudod, hogy megbántanád? - érdeklődtem. -
-Onnan, hogy vagy én bántom meg őt, vagy ő bánt engem. - mondta Becca. -
-Pár rossz tapasztalat miatt nem kellett volna kidobnod Josht ő tényleg szeret téged... - mondtam. - Ő adott vért; végig itt ült melletted; a műtét alatt hívta vagy 15 ember, de mindenkit kinyomott; amikor megtudta, hogy beteg vagy csak azzal törődött, hogy jól érezd magad, pedig nagyon rosszul érezte magát; arról nem is beszélve, hogy Jamessel meg is verette magát miattad. Szóval, hogy tehettél ilyet vele?
-Izé... - kezdett a mondatba Becca. -
-Hagyjuk. - mondtam, majd kiviharzottam. -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése