2014. február 3., hétfő

...:::11. rész:::...

Helló mindenki! Bocsi, hogy rég írtam csak ugye jött a félév és a nagy hajtás, de sajnos így is lett egy 3-om... na meg nem nagyon volt ihlet sem. Hagyjuk is... inkább következzen az új rész.

Puszi, Becca(Jó olvasást!)


AJÁNLANÁM A RÉSZHEZ:













Rebecca Isabella Scott szemszöge, Január 21:


Végre kiengedtek a kórházból. Még tíz napot töltöttem bent. James volt velem a legtöbbet, mivel Logan amióta kidobtam Josht felém se nézett. Komolyan mintha az ő rokona lenne... de előnye is lett annak, hogy nem volt velem, mert újra együtt vagyunk Jamessel. Josht szeretem, de ez idővel változni fog.
-Becca... - szólított meg James. -
-Tessék? - pislogtam rá. -
-Itthon vagyunk. - mondta, majd egy puszit nyomott az arcomra. - Menjünk be.
-Szia! - ölelt meg mindeni mikor hazaértem, kivéve Logan. - 
-Dan... hol van Logan? - érdeklődtem. -
-Josh anyja sírva hívta fel őt. - mondta Dan. -
-Nem hallottad, hogy mi van Joshsal? - érdeklődtem. -
-Nem. - mondta Dan.- De Logan amikor lerakta a telefont egyenesen kirohant.
-Értem. - mondtam, majd elrohantam. James a kocsikulccsal szórakozott én pedig futva kikaptam azt a kezéből. Joshék házához érve berohantam, ott pedig fel az emeletre. Josh szobája előtt Logan dörömbölt és ordibált. Arrébb löktem majd kiabálni kezdtem. - Josh engedj be!
-Már késő! - kiabált ki Josh. Mire Logan betörte az ajtót. A szobába belépve egy véres kést láttam a földön és akkor rápillantottam Joshra. -
-Pont ettől féltem. - mondta Josh anyja, majd a mentőket tárcsázta. Én odarohantam hozzá és a szemébe néztem. -
-Miért csináltad ezt? - érdeklődtem. -
-Hogy tudd, nélküled nem akarok élni. - mondta Josh, majd majdnem elájult. -
-Josh figyelj! Ne mozogj és kérlek ne csukd be a szemed, nézz a szemembe. - mondtam, majd megöleltem. Ő átkarolt a nem vérző karjával. Kb. 5 perc múlva megérkeztek a mentők, akik elvitték Josht. Az anyukája ment vele. Én hazamentem Logannel. Mikor haza értünk rögtön lerohantak minket a többiek. -
-Mi van Joshsal? - érdeklődött Dan. -
-Mit csinált? - kérdezte Kendall. -
-Felvágta az ereit. - mondta Logan. -
-Miattam. - mondtam. -
-Hogy érted, hogy miattad? - kérdezte James. -
-Azt mondta, hogy: "Nélküled nem akarok élni." - mondtam. -
-Túl éli? - érdeklődött Carlos. -
-Nem tudom. - rohantam fel a táskámért, majd mikor lementem a lépcsőn elkaptam Logan karját és felvettem a kocsikulcsot. -
-Hova megyünk? - érdeklődött Logan. -
-Joshhoz. - mondtam. Amikor a kórházba értünk egy ismerős nővér várt minket. Szúrós szemmel nézett rám, majd elindult Josh anyja felé, aki bömbölt. -
-Menjünk oda. - mondta Logan. -
-Oké. - mondtam. Amikor odamentünk Josh anyja ölni tudott volna a szemével. -
-Na? - nézett rá Logan. -
-Túl éli, de... - kezdett jobban zokogni Josh anyja. -
-Mi de? - érdeklődött Logan. -
-Azt mondta, hogy addig próbálkozik ameddig meg nem hal. - mondta Josh anyja. -
-Miért? - kérdeztem. -
-Mert nem akar nélküled élni. - mondta Josh anyja. -
-Szóval addig próbálkozik ameddig nem járok vele megint? - érdeklődtem. -
-Kb. - mondta Josh anyja. -
-Na jó beszélek vele. - mondtam és bementem hozzá. - Josh.
-Igen. - mondta Josh. -
-Ha szeretsz akkor ne öld meg magad. Én is szeretlek, de nem akarom, hogy bántsuk egymást. Kérlek keress egy másik lányt, akit szerethetsz. Tudod én örökre szeretni foglak. - mondtam sírva. -
-Én is örökre szeretni foglak és ezért nem tudok mást keresni. Ha én szeretek valakit akkor nem fogok mást keresni. Ha kell elviselem, hogy mással vagy... bár nem örülök neki. - mondta Josh. -
-Rögtön jöttem ahogy tudtam. - rohant be egy lány. - Ő ki?
-Ő Becca. - mondta Josh. -
-És ki vagy te? - néztem a lányra. -
-Loren. - mondta a lány. - Te vagy az a Becca aki kidobta Josht?
-Nyugi. - mondta Josh. -
-Miért nyugodjak le? - kérdezte Loren. -
-Mert azt mondtam. - mondta Josh. - És még azért, mert a legjobb barátom vagy... és mert kórházban vagyok.
-Oké. - mondta Loren, majd rám mosolygott. - Kijönnél velem egy percre?
-Hát persze. - mondtam, majd kimentünk. - 
-Ajánlom, hogy ne bántsd meg, mert ha te nem lennél akkor otthon lenne és boldog lenne. - mondta Loren. -
-Mi? - pislogtam értetlenül. -
-Azt mondta, hogy nyugodjak le, de nem tudok amíg te elhiteted vele, hogy nem tud nélküled élni. - mondta Loren. -
-Nem mondtam neki soha ilyet. - mondtam. -
-Hazudsz! - ugrott rám rám Loren.  Sikítani kezdtem, majd Logan futott oda hozzánk és leszedte rólam Lorent. Josh ekkor kirohant a szobából és összeesett. A nővérek rögtön odarohantak és csak egy ment el az orvosáért. Ugyanaz az orvos kezelte Josht, mint engem. Ő csak szúrós tekintettel nézett rám. Nem értem hogy miért is. Lehet ő is tudja, hogy Josh miattam került ide. - Cafka!
-Mi van? - néztem Lorenre idegesen. -
-Cafka vagy! - mondta Loren. -
-Kész, most neked annyi! - kiabáltam és ráugrottam. Addig verekedtünk még Logan ismét szét nem szedett minket. -
-Lányok! Elég volt, ez most nem arról szól, hogy ki miatt van itt Josh, hanem az a lényeg, hogy teljesen felépüljön. Szerintem ez akkor nem fog menni, ha a két legfontosabb nő veszekszik miatta. - mondta Logan, majd kijött az orvos. -
-Mi van vele doktor úr? - kérdeztük egyszerre Lorennel. -
-Rosszabb állapotba is lesz, ha itt pankrációkat fognak rendezni. - mondta a doktor úr. - Hamarabb felépülne, ha nem izgatnák fel. Értve vagyok?
-Igen doktor úr. - mondtuk egyszerre Lorennel, majd elsötétült a kép. -


Logan Phillip Henderson szemszöge, Január 21:


Becca összeesett. Joshsal került egy szobába. Mikor összeesett Becca elkapta őt az a lány, akivel az előbb verekedett. Szóval Becca ismét kórházban. Nem örülök ennek és most már muszáj szólnom Becca anyjának is a dologról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése